Jumaat, April 15, 2011

MY PUTRI QALISYA AMANI


Ni anak aku yang no.2... dah dapat sepasang, yang sulung lelaki n yg ke2 perempuan, ni masa mula2 lahir.. tembam gila tapi sekarang dah kurus sikit, lasak sangat.. tak berenti asyik bekerja jer, tido jer dok senyap


Pagi kol5 dah bangun, xkira cuti ker time kije ker... kalau ibunya bangun mesti xlama dia pun bangun... lahir pada 14.8.2010... qalisya aku bersalin kat Hospital Sungai Buloh, layanan diorang memang bagus... puas hati ler, bandingkan ngan HTAr masa aku bersalinkan muiz dulu... nak ikutkan xjauh sangat pun, dlm 1/2jam jer..


Masa bersalinkan dia aku demam lak tu, dah ler kena tahan kat wad lama.. tapi disebabkn suasana Spital tu yang best aku jadi selesa ler.. kalau masa muiz dulu cepat2 jer aku nak balik, Sian muiz kena tinggal masa ni.. menangis2, dah ler time pose lak tu.. sebulan aku kena bayar puasa tahun ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan