Rabu, Ogos 19, 2009

hr ni ade sukan kt sekolah.. kol12 dh hbs, ade mkn2 tp ns lemak jer... sedap gak ler lauk dia, ade rendang ayam.. sambal sotong.. telur rebus.. kacang, ikan bilis n timun. ckgu2 ckp ayam rendang tp aku rs mcm ayam msk ungkep jer ( pggilan dlm mskn org jawa ) tp aku makan jer. bukan senang nk dpy mkn free, kalo nk hrpkn diorg blnjer pyh ckit arr. engtkn mkn ns putih ker cz dh tghr, mkn ns lemak ni yg akan mmbuatkn aku mengantok semcm jer... kalo pg2 xpe gak... isy2 aku ni dh dibg mkn free pun bnyk ckp lak, x berterima ksh lgsg. smua murid dh lik tggl ler org pjbt 2 org jer, kdg2 tkt gak. dh ler kt kwsn ni pns ckit, area2 org etam... kalo tggl sorg aku knci jer pntu, berjaga2... nk hrpkn guard pun bkn blh dipakai sgt. guard pun dh berumur, septtnyer dia dh pencen tp xtau ler syrkt 2 cmner ( Katanyer xde org ganti ).... mmmmmmmm xlama lg ct sekolah, lglh sunyi. tggl brp hr jer lgkn nk smbt puasa... SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA semoga ibadah tahun ni lebih baik drp tahun lepas n diredhai allh s.w.t

Tiada ulasan:

Catat Ulasan