Isnin, Ogos 24, 2009


Khas untuk penontot yg masuk blog saya....
Gmbr perarakan ni ms pengantin pmpuan bertandang ke pahang ( Felda Sungai Kemahal )...
Tema kitorang kt sana wrna biru, dulu aku nk pakai wrna biru gak tp xde fesyen br.. trus terbantut nk pakai, yg jd pengapit pmpuan tu ank buah aku ( Ank kakak yg no.2 ) . yg jd pengapit abg aku lak sepupu aku.. umhnyer dkt jer ngan umah aku, bapak dia adik arwah bapak aku.
Yg tukang pegang bunga manggar tu pun ank buah aku gak, tu msg2 xnk mulanye. tp bl aku dah marah baru ler msg2 nak. aku ms ni xsempat nak kuar tgk, dok kt dapur jer siapkan juadah tok pengantin. bkn aku yg msk org lain, tp pape smua tnyer aku.. ( Mcm org penting lak ms tu )
Aku geram jer ms tu xdpt tgk... mula2 mlsnk wt kijer kt dapur, tup2 kena gak.
Smpai sesi atas pelamin pun pggl aku gak nk wtpe... aku ms tu dah buntu, trus jer srh diorg turun mkn. terlupa giler aku nk wt bunga rampai...... yg tukang andam tu pun xekot tu yg masalahnyer
sepatutnyer ekot sama, tp kitorg puas ati semuanyer berjln lancar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan