Isnin, Ogos 24, 2009

Tiba-tiba

Td time rht aku tido jap.... pastu aku sadau dh kt kol3, masyallh....
aku bangun trus mcm nk pitam, aku g tandas basahkan kapla... xelang2 gak, kaki n tangan dh seram sejuk. pas2 aku tido jap tok elangkan sakit kapla... rs nk muntah pun ade..

Dulu tiap kali pose aku xnah pun jd cmni, thn ni jer xtau knp. aku dulu tekanan darah rendah, tp dktr dh bg ubat tmbah darah. ms pregnant cek dah ok tp xtau ar skrg kalo terjadi lik... aku nah ganti pose suatu hr tu... dh dkt nk berbuka pose tu, tb aku rs mcm nk pitam. punyelah xlarat nk berjln, merangkak aku g dapur nk mkn.

Mertua aku pun pelik tgk aku, aku ckp ar mcm nk pitam. tp tu aku xbersahur.... mgkn dsbbkn ank aku menyusu badan lagi kot, kite mkn dh ckit time sahur. nsb aku xtrus jatuh td.. kalo x haru biru gak, dh ler xde org. ms tu wak tu xmsuk lg.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan